.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس كميسيون بودجه شوراي شهر ساري اعلام كرد:
بودجه 452 میلیاردی شهرداری ساری به تصويب شورا رسيد
شمال نیوز: بودجه سال ۹۵ شهرداري مركز استان و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز

به گزارش و سازمانهاي تابعه آن توسط شهرداري پيش بيني و تنظيم و بموقع به شوراي شهر ارسال شد و كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر نيز ظرف دو هفته در جلسات پياپي و مستمر با حضور اعضاي محترم شورا و معاونان ،مديران، كارشناسان و مشاوران مالي شهرداري نسبت به بررسي دقيق و اصلاح آن اقدام نمود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي شوراي شهر ساري، سعيد نجاريان با بيان اين كه بودجه سال ۹۵ شهرداري مي بايست تا قبل از تاريخ ۳۰/۱۱/۹۴ به تصويب نهايي شورا مي رسيد ،اظهار داشت:در اين جلسه بودجه سال آتي شهرداري ساري و سازمان هاي تابعه آن جمعاً به مبلغ ۵۴۳ ميليارد و ۵۹۰ ميليون تومان و با بيش از ۳۳ درصد رشد نسبت به بودجه سالجاري از سوي شورا مصوب شد.

وي ادامه داد:بودجه شهرداري ساري در سال ۹۴ مبلغ ۳۰۳ ميليارد تومان بود كه براي سال ۹۵ به مبلغ ۳۶۵ ميليارد تومان افزايش يافت.
رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري با اعلام اين كه ۶۹.۱در صد بودجه سال ۹۵ شهرداري براي امور عمراني و ۳۰.۹ درصد آن براي امور جاري در نظر گرفته شده از افزايش بودجه عمراني شهرداري خبر داد و گفت:بودجه عمراني سال ۹۴ شهرداري ساري ۲۱۳ ميليارد تومان و بودجه جاري آن ۹۰ ميليارد تومان بود كه براي سال ۹۵ اين ارقام به ترتيب به ۳۵۲ ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان و ۱۱۲ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان افزايش يافت و بدين ترتيب بودجه عمراني سال ۹۵ شهرداري مركز استان ۱۸.۴ درصد، بودجه جاري ۲۵.۳ درصد و كل بودجه شهرداري ( بدون احتساب بودجه سازمانها) ۲۰.۴۶درصد رشد داشته است.

نجاريان به تشريح بودجه سال ۹۵ سازمان هاي ده گانه شهرداري و مقايسه آن با بودجه سال جاري پرداخت و اظهار داشت :سازمان عمران شهرداري ساري در سال جاري ۵۳ ميليارد تومان بودجه داشت كه اين رقم براي سال آتي به ۷۰ ميليارد تومان با ۳۲.۰۸ درصد رشد،افزايش يافته است.

وي گفت :بودجه امسال سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري مركز استان ۴ ميليارد و ۲۴۹ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان بود كه براي سال ۹۵ به ۴ ميليارد و ۹۶۰ ميليون تومان افزايش يافت يعني ۱۶/۷۲درصد رشد داشت.

نجاريان ادامه داد:سازمان هاي آتش نشاني و مديريت پسماند شهرداري نيز در سال ۹۴ به ترتيب ((۱۰ ميليارد و ۷۳۴ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان)) و ((۲۹ ميليارد و ۶۷ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان )) اعتبار داشتند كه اين ارقام براي سال ۹۵ به ترتيب به ۱۷ ميليارد تومان و ۳۶ ميليارد و ۶۴۰ ميليون تومان افزايش پيدا كرد و بدين ترتيب بودجه سال ۹۵ سازمان آتش نشاني ۵۸/۳۷درصد و بودجه مديريت پسماند ۲۶/۰۵درصد رشد داشته است.

وي خاطر نشان كرد:بودجه سال ۹۴ سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري ۱۵ ميليارد تومان بود كه براي سال آينده به ۲۶ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان افزايش يافته و ۷۷/۳درصد رشد داشته است و سازمان حمل و نقل و ترافيك نيز در سالجاري ۷ ميليارد تومان اعتبار داشت كه براي سال ۹۵ به ۸ ميليارد تومان با ۱۴/۲۹درصد رشد ،افزايش پيدا كرده است.

رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري بودجه سال ۹۴ سازمان هاي اتوبوسراني و تاكسيراني را به ترتيب ۵ ميليارد و ۱۷۰ ميليون تومان و يك ميليارد و ۱۴۰ ميليون تومان عنوان كرد و افزود: اين دو سازمان براي سال ۹۵ به ترتيب ۵ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان و يك ميليارد و ۵۵۰ ميليون تومان اعتبار خواهند داشت كه به ترتيب ۹/۸ درصد و ۳۵/۹۶درصد رشد بودجه اي دارند.

وي اضافه كرد:دو سازمان ميادين ميوه وتره بار و بهشت رضا هم در سال جاري به ترتيب ۲ ميليارد و ۳۵ ميليون تومان و ۵ ميليارد تومان بودجه داشته اند كه براي سال آتي به ترتيب به دو ميليارد و ۷۴۰ ميليون تومان و ۵ ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان افزايش يافته كه رشد بودجه اين سازمانها به ترتيب ۳۴/۶۴درصد و ۱۰ درصد برآورد مي شود.

سعيد نجاريان با اشاره به روند مطلوب تحقق بودجه سال ۹۴ شهرداري ساري و سازمان هاي تابعه ،اين امر را مرهون تلاش بي وقفه شهردار ساري و همكارانش و نيز حمايت بيدريغ شوراي شهر دانست كه در شرايط نامطلوب اقتصادي كشور اين اتفاق بزرگ را رقم زدند و افزود:با تحقق بودجه قابل توجه سال ۹۵ شهرداري يقيناً كار هاي بزرگي را در سطح شهر مركز استان شاهد خواهيم بود .

رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري در پايان از اهتمام ويژه عبوري شهردار ساري و معاونان و مديران شهرداري در تهيه و تدوين بودجه سال ۹۵ و ارسال به موقع آن به شورا و نيز شركت مديران و مشاوران مالي اين نهاد در جلسات بررسي لايحه بودجه و در مجموع از تلاش درخور توجه شهرداري در عرصه سازندگي و آباداني شهر قدرداني كرد .

ياد آور مي شود بودجه سال ۹۵ شهرداري ساري نسبت به سال جاري ۲۰/۴۶درصد و كل بودجه شهرداري و سازمان هاي تابعه بطور ميانگين بيش از ۳۳ درصد رشد نشان مي دهد كه اتفاق ميموني است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.